ჩემ შესახებ

  1998 წლიდან დღემდე ვმუშაობ ვახტანგ გზირიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის  N173 საჯარო სკოლაში. ვარ მათემატიკის  წამყვანი მასწავლებელი. 
 2021-2022 სასწავლო წელს, ასევე 2022-2023 სასწავლო წელს ვარ სასკოლო პროექტის მართვის გუნდის წევრი. ამ სტატუსით მონაწილეობა მაქვს მიღებული განხორციელებულ პროექტში მრავალფეროვნება ჩვენი სიმდიდრეა. ასევე მიმდინარე პროექტში: ,, ჯანსაღი ცხოვრების წესი- XXI საუკუნის გამოწვევა'' სასკოლო პოექტებსა და კვლევებში ჩართულობა.  ვარ პროექტის  სამოქმედო გეგმის შედგენასა   და განხორციელებული აქტივობების შედეგად შექმნილი რესურსების  ბლოგზე განთავსებაზე. პროექტის  მუშაობის შესახებ ანგარიშზე პასუხისმგებელი პირი.
     2022-2023 ს/წ ჩართული ვარ ევროპული სკოლის  განათლების პლატფორმა  eTwinning-ში.  საერთაშორისო პროექტებში ჩართულობა
    2020 წლიდან დღემდე   ვთანამშრომლობ გამოცდების ეროვნულ ცენტრთან. ვარ მათემატიკის ტესტის გამსწორებელი. 
      2020-2021 სასწავლო წელი.  Microsoft ინოვაციური სწავლების ექსპერტ-მასწავლებელი.
    2022-2023 წელი.  Microsoft ინოვაციური სწავლების ექსპერტ-მასწავლებელი.  
     2016 – 2019 წლამდე:    ათასწლეულის განვითარების ფონდი-საქართველოს ,,მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების" პროეტი-STEM -ის საგნების ფასილიტატორი.
     2014/092019/12წელი   სსიპ  ვახტანგ გზირიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის  N173 საჯარო სკოლის  მათემატიკის  კათედრის ფასილიტატორი. 
     2014-2015 წელი   პროექტი ,,სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება"  ,,შვიდკაცას"  ჯგუფის წევრი

      2013-2014  წელი   მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი. მასწავლებლობის მაძიებლობის სახელმწიფო პროგრამა.  მენტორ- მასწავლებელი. 
     2012 წელი   გამოცდების ეროვნულ ცენტრი.  მასწავლებელთა პროფესიული უნარების ტესტის  გამსწორებელი. 
      2011-2012  წელი.   მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი. მასწავლებლობის მაძიებლობის სახელმწიფო პროგრამის ფარგლებში   მენტორ- მასწავლებელი.                       
                                   პროფესიული განვითარება :
      

მათემატიკის სერტიფიცირებული მასწავლებელი (VII-XII) – 2011 წელი;
მათემატიკის სერტიფიცირებული მასწავლებელი (I-VI) – 2014 წელი;
წამყვანი მასწავლებელი -2019 წელი
ვარ  ,,ახალი სკოლის მოდელის“ მონაწილე

                                                        მიღწევები

 2020-2021 სასწავლო წელი. Microsoft ინოვაციური სწავლების ექსპერტ-მასწავლებელი. 
სერტიფიკატი:
2022-2023  სასწავლო წელი. Microsoft ინოვაციური სწავლების ექსპერტ-მასწავლებელი.
სერტიფიკატი-Microsoft-ის ექსპერტ-მასწავლებელი 2022-2023 წელი. 
საერთაშორისო პროექტი: ,,Le-MATH''
        2014 წელს, სსიპ ვახტანგ გზირიშვილის სახელობის N173 საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლეებმა  ჩემი კოორდინატორობით  ვროკავშირის პროექტში ,,ვუერთდებით ევროპას"  საქართველოს მასშტაბით მე-2 ადგილი  დაიკავეს ნომინაციაში საუკეთესო  მათემატიკური პოსტერი.  
                                                საერთაშორისო პროექტი: ,,Be conscious, stay healthy''

     2022-2023 ს/წ  ევროპული სკოლის  განათლების პლატფორმა  eTwinning.-ის საშუალებით  ჩართული ვარ   საერთაშორისო პროექტში ,,Be conscious, stay healthy''. პროექტის დამფუძნებელია Elif İnan Barin.  პროექტის შესახებ

პროექტი: Be conscious, stay healthy      

პროექტის შესახებ


        საერთაშორისო საგანმანათლებლო ორგანიზაციები და კონფერენციები      

საგანმანათლებლო ორგანიზაცია: GlobalFriends Club-GFC წევრი  

კონფერენციაში მონაწილეობა  -

 სერტიფიკატი   ( წევრობის დამადასტურებელი ბარათი)

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

კვლევის ანგარიში: ,,როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეს საშინაო დავალების,, დამოუკიდებლად შესრულების უნარ-ჩვევების განვითარებაში?''.

                                                         სკოლის საჭიროების კვლევა

 კვლევის ანგარიში: ,,მშობელთა ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში''  

კვლევის შესახებ

                                             პროფესიული გამოცდილების  გაზიარება

       მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების  და მხარდაჭერის მიზნით  ბლოგზე გამოქვეყნებული და გაზიარებული მაქვს   ჩემ მიერ შექმნილი რესურსები და პრეზენტაციები. გამოყენებული მაქვს   https://learningapps.org/,  PowToonhttps://www.desmos.comhttps://www.geogebra.org/
      გამოქვეყნებული მაქვს სტატია: ,,კონსტუქტივისტული სწავლების ატივობები'' ინტერნეტ -ჟურნალში:  http://mastsavlebeli.ge 
   მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების  და მხარდაჭერის მიზნით ვატარებდი სამუშაო შეხვედრებს  ლიდერობის აკადემიის პროგრამის ფარგლებში, ასევე ჩემი სკოლის პედაგოგებთან.
არაფორმალური განათლება

   2012 წელს ჩართული ვიყავი პროგრამა aflatuni-ში,  ფასილიტატორის სტატუსით. პროგრამის სახელწოდებაა: ,აფლატუნი-ბავშვების სოციალური და ფინანსური განათლება". სსიპ ვახტანგ გზირიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის 173-ე საჯარო სკოლის  მეშვიდე კლასის მოსწავლეების ჩართულობით  სემესტრის განმავლობაში განვახორციელეთ საინტერესო და შინაარსიანი აქტივობები წინასწარ შემუშავებული პროგრამის მიხედვით. ( ხელმძღვანელი: ნ. სარჯველაძე).  პროგრამა

   საკლუბო  მუშაობა- "ჯუნიორ ეჩივმენტ საქართველო" 
მეწარმეობის კლუბი ,,173''

  •   ახალგაზრდებში დასაქმებისთვის მზაობის, მეწარმეობის უნარისა და ფინანსური წიგნიერების დონის ამაღლების მიზნით სსიპ ვახტანგ გზირიშვილის სახელობის 173-ე საჯარო სკოლაში ფუნქციონირებს  მეწარმეობის კლუბი. საკლუბო მუშაობის ფარგლებში  2022-2023 სასწავლო წელს,  აპრილის თვეში  ნინო ნიქაცაძის და თამილა ძმანაშვილის ხელმძღვანელობით, ჩვენი სკოლის მეათე კლასის მოსწავლეთა ჩართულობით ვახორციელებთ  პროექტს: ,,შევძინოთ ახალი სიცოცხლე მეორად ტანსაცმელს’’.
  • პროექტის შესახებ.


საკლუბო მუშაობა- მათემატიკური კლუბი: ,,ჩვენ და მათემატიკა'' 

  • 2022-2023 სასწავლო წელს ჩემი ხელმძღვანელობით სსიპ ვახტანგ გზირიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის 173-ე საჯარო სკოლაში მუშაობას აგრძელებს  მათემატიკური კლუბი.  კლუბის სახელწოდებაა:  ,,ჩვენ და მათემატიკა'' . 

საკლასო პროექტები და სასკოლო პროექტები

სერტიფიკატები:   

  სერტიფიცირებული მასწავლებელი. 
   სერტიფიკატი                   
 მენტორი მასწავლებელი:      
ლიდერობის აკადემია-2    სერტიფიკატი
ლიდერობის აკადემია-3    სერტიფიკატი
                                                                ტრენინგები:

1.      2023 წელი. მარტი.  მასწავლებლის სახლის მიერ ორგანიზებულ  ტრენინგი.   ტრენინგის სახელწოდებაა: ,,eTwinning-ის პლატფორმაზე ნავიგაცია და პროექტების ინიცირება".  

2.      2022 წელი. დეკემბერი. სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ დაგეგმილი ტრენინგი ,, მეწარმეობის საფუძვლები’’.

3.       2022 წელი. ივნისის.  სსიპ  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი.   ტრენინგის თემა: ,,განათლება მდგრადი განვითარებისთვის - სწავლებაში მდგრადი განვითარების პრინციპების დანერგვა წამყვანი მასწავლებლებისთვის'' (12 საკონტაქტო საათი) .

4.        2021 წელი. ივნისი.  სსიპ  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების  ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი.   ტრენინგის თემა: ,, საბაზო-საშუალო საფეხურზე მათემატიკის სწავლების აქტუალური საკითხები  წამყვანი მასწავლებლებისთვის''. ( 12 საათი)

5.         2020-2021 წლები. ,,ახალი სკოლის მოდელი''  საგნობრივი ტრენინგები.

6.        2019  სასწავლო წელი 9.02-25.05  სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი  და ()იპ ,,საქართველოს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა  პროფესიული განვითარების ცენტრი.   თემა: ,,საჯარო სკოლების მათემატიკის მასწავლებელთა თანამშრომლობითი კულტურისგაძლიერება და პროფესიული განვითარება''.         

7.          2016-2019 წლები. ათასწლეულის განვითარების ფონდი-საქართველოს ,,მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროექტის ფარგლებში ,,ლიდერობია აკადემია-2'',  ,,ლიდერობია აკადემია-3'' 

8.       2017 წლის  20, 21, 27, 28, 29 მაისი  სსიპ  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების  ეროვნული ცენტრი  ტრენინგის თემა:   ,,სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა ინტეგრაცია ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში“. 

9.      2017 წლის 22-23 აპრილი.  სსიპ  მასწავლებელთა პროფესიული      განვითარების ეროვნული ცენტრი ტრენინგის თემა:   ,,სასწავლო პროცესის პოზიტიური მართვა და მზაობა პროფესიული განვითარებისთვის“.

10.  2017 წლის 18-19 თებერვალი.   სსიპ  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებისეროვნული ცენტრი ტრენინგის თემა:    ,,მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემო-სწავლებისა და შეფასების სტრეტეგიები“.

11.   2016 წლის 15-16 ოქტომბერი  სსიპ  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ტრენინგის თემა:    ,,მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები“.

12.   2016 წლის 4 ივნისი. სსიპ  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ტრენინგის თემა:    ,,სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასება“.   

13.    2015 წლის 21-22 ნოემბერიმასწავლებელთა  პროფესიული განვითარების ეროვნული  ცენტრი ტრენინგის თემა:   ,მასწავლებლის თვითშეფასების კითხვარი და პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა.“   

14.   2017  წლის 10-11 ივნისი.   სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.   თემა: ,,საგაკვეთილო დაკვირვება’’   

15.   2016-2017 და 2016-2015 სასწავლო წლები. განათლების სამინისტროს მიერ განხორციელებული დაწყებითი განათლების პროექტი,,Gpried"  სერტიფიკატი .

16.     2014 წელი მასწავლებლის სახლი- სწავლა-სწავლების ძირითადი პრინციპები დაწყებით საფეხურზე.

17.    2014 წელი.   მასწავლებელთა  პროფესიული განვითარების ეროვნული  ცენტრი.  სწავლების ეფექტური სტრატეგიები. შეფასება.

18.    2013 წელი.  მასწავლებელთა  პროფესიული განვითარების ეროვნული  ცენტრი. პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება. ვირტუალური  სიმულაციების გამოყენება მათემატიკაში.

19.   2012 წელი. ვიდეო, როგორც სასწავლო რესურსი,(მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.

20.    2011 წელი. მასწავლებელთა  პროფესიული განვითარების ეროვნული  ცენტრი.   მენტორ-მასწავლებელთა ტრენინგი:  მაძიებელთან მუშაობის ეფექტურად დაგეგმვის სტრატეგიები.

21.     2012 წელი. ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში.(მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების  ეროვნული ცენტრი, 2012 წელი), 

22.    2012 წელი. საერთაშორისო პროექტი; ,,აფლატუნი'' TBS ბანკის სპონსორობით  ნოდარ სარჯველაძის მიერ დაგეგმილი ტრენინგები „აფლატუნი-ბავშვების სოციალური და ფინანსური განათლება".

23.  2011 წელი. მენტორ-მასწავლებელთა ტრენინგი, (მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, )

               24.  2010 წელი. ასაკობრივი განვითარებისა და სწავლების თეორიები და მათი გამოყენება (აიპ-განათლების ინსტიტუტი).     

No comments:

Post a Comment